Adapter V2L Typ 2 na gniazdo Schuko 230 V 16A 3,6 kW

Adapter do funkcji V2L (Vehicle to Load), umożliwiający zasilanie dowolnych urządzeń bezpośrednio z akumulatora samochodu elektrycznego (np. ekspres do kawy, dwupalnikowa płyta grzewcza, grill, bojler, wiertarka, piła, szlifierka, kosiarka itp.), podłącza się do złącza Typ 2; wyjście: gniazdo Schuko 230 V (standardowe gniazdo EU 16 A z uziemieniem); maksymalne obciążenie do 16 A, maks. moc do 3,6 kW przy 230 V; przystosowany do użytku zewnętrznego; certyfikat CE i norma bezpieczeństwa RoHS; stopień ochrony IP55; temperatura pracy od –40 °C do +85 °C; kompatybilny wyłącznie z pojazdami obsługującymi funkcję V2L (aktualnie: Kia/Hyundai, MG, BYD); waga 270 g

Wariant:
Dostępność W magazynie – wysyłka o 12:00 kurierem lub przez Packetę W magazynie – wysyłka o 12:00 kurierem lub przez Packetę W magazynie – wysyłka o 12:00 kurierem lub przez Packetę Wybierz wariant
Możemy doręczyć do:
4.8.2025 4.8.2025 4.8.2025 Wybierz wariant
Opcje dostawy
Kod: EVP-TYPE2-16A-EV-EU/KIA EVP-TYPE2-16A-EV-EU/MG EVP-TYPE2-16A-EV-EU/BYD Wybierz wariant
zł290 zł235,77 bez VAT
Adapter V2L Typ 2 na gniazdo Schuko 230 V 16A 3,6 kW
V2L adapter 1
Nowość
Dostawa następnego dnia
Dostawa następnego dnia
w dowolne miejsce
Ponad 17 000 punktów odbioru
Ponad 17 000 punktów odbioru
w całej Polsce
Gwarancja dostawy
Gwarancja dostawy
nienaruszonego produktu

Chcielibyście w pełni wykorzystać możliwości swojego samochodu elektrycznego? Dzięki temu adapterowi V2L (Vehicle to Load) możecie używać akumulatora swojego auta nie tylko do jazdy. Zasilajcie z pojazdu inne energochłonne urządzenia (do 3,6 kW), takie jak ekspres do kawy, grill, kosiarka, bojler, szlifierka, a nawet ładujcie inne samochody elektryczne. Adapter V2L podłącza się do złącza Typ 2, które jest standardem w większości EV, umożliwiając odwrócony przepływ energii (Reverse Charging V2L). Zaopatrujcie w prąd dom, domek czy apartament, korzystajcie z gniazdka 230 V wszędzie tam, gdzie nie ma dostępu do sieci, i cieszcie się pełną wolnością i niezależnością.

Adapter V2L wynosi możliwości EV na nowy poziom

W autach od dawna pojawiają się gniazdka 230 V, ale zwykle oferują tylko kilka watów mocy. Dzięki funkcji V2L i temu adapterowi, możecie podłączyć niemal każde urządzenie, nawet te najbardziej energochłonne. W trasie bez problemu przygotujecie kawę, zagotujecie obiad na dwupalnikowej płycie czy ugrillujecie coś pysznego. Adapter zapewnia stałą moc do 3,6 kW przy 230 V i 16 A, używając klasycznego gniazdka Schuko, które znamy z domów.

Zasilajcie dom, domek czy apartament

Planujecie weekend z dala od cywilizacji lub camping? Dzięki temu adapterowi V2L możecie korzystać ze wszystkich domowych urządzeń, do których jesteście przyzwyczajeni. Czy to piła do drewna, wiertarka, szlifierka czy kosiarka – nie musicie inwestować w drogi sprzęt akumulatorowy. Zasilajcie je bezpośrednio z akumulatora auta, gdziekolwiek jesteście.

Brak prądu? Nie ma problemu

Gdy w domu zabraknie prądu, zasilać całą instalację możecie z akumulatora samochodu. Kluczowe sprzęty, jak lodówka, pralka, piekarnik, telewizor i inne, nadal działają, a wyłączenia sieci was nie dotyczą. Po podłączeniu adaptera V2L i przedłużacza możecie używać najważniejszych urządzeń bez zmian. Pożegnajcie się z benzynowymi generatorami i korzystajcie z niemal zerowych strat energii prosto z baterii EV – to prawdziwa wolność i niezależność.

Sprawdź kompatybilność

Przed zakupem upewnij się u sprzedawcy lub producenta, czy Twoje auto obsługuje funkcję V2L. Lista wspieranych modeli ciągle rośnie, ale nie wszyscy producenci udostępniają tę funkcję od razu lub może być ona aktywna tylko w określonych wersjach oprogramowania. Obecnie oferujemy warianty dla trzech największych marek EV z V2L: Kia/Hyundai, MG i BYD.

Kluczowe cechy

  • Zasilanie urządzeń (ekspres do kawy, dwupalnikowa płyta, grill, bojler, kosiarka, szlifierka itp.) bezpośrednio z akumulatora EV
  • Zasilanie domu, domku czy apartamentu z akumulatora samochodu
  • Niezależność i wolność – prąd tam, gdzie go nie ma
  • Podtrzymanie pracy urządzeń podczas braku dostaw sieciowych
  • Wysokiej jakości komponenty, minimalne straty energii
  • Max. napięcie 230 V przy 16 A
  • Max. moc urządzenia 3,6 kW
  • Standardowe gniazdko Schuko 230 V z uziemieniem
  • Stopień ochrony IP55 – do użytku zewnętrznego
  • Certyfikat CE i zgodność z normą RoHS
  • Kompatybilne tylko z autami obsługującymi V2L (Kia/Hyundai, MG, BYD)
  • Inne marki (np. Tesla, VW) nie wspierają V2L
  • Zakres temperatur pracy: –40 °C do +85 °C
  • Waga: 270 g
  • Wymiary: 11,5 × 5,3 × 5,5 cm

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę użyć tego adaptera z moim samochodem?
Lista marek obsługujących V2L ciągle się zmienia. Sprawdź zgodność u sprzedawcy lub producenta auta.


Jakie marki samochodów wspierają funkcję V2L?
Adapter testowaliśmy z trzema największymi producentami EV: Kia/Hyundai, MG i BYD. Wybierz odpowiedni wariant dla swojego auta.


Co się stanie, gdy podłączę urządzenie przekraczające 3,6 kW?
W większości aut V2L wyłączy się automatycznie i wyświetli komunikat o przeciążeniu. Zwykle wystarczy wyłączyć i ponownie włączyć funkcję, by przywrócić działanie.


Czy mogę używać V2L podczas jazdy?
Nie, funkcja V2L jest dostępna tylko podczas postoju.


Czy mogę podłączyć przedłużacz?
Tak, większość producentów na to pozwala – pamiętaj jednak o zabezpieczeniu przed wilgocią i odpowiednim stopniu ochrony kabla.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Akcesoria i wyposażenie
Gwarancja: 2 lata
5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nie wypełniaj tego pola:
5
M Avatar of author | 28.11.2024
Adapter działa niezawodnie z moim Hyundai. Przez cały weekend zasilałem z niego domek letniskowy i zużyłem tylko 10%. Korzystna cena, szybka dostawa, wszystko w porządku
5
J Avatar of author | 14.11.2024
Perfekcyjnie działa z samochodami elektrycznymi MG. Wystarczy podłączyć. Używam na działce i zasilam sprzęt ogrodowy, grill oraz płytę grzewczą. Dobra cena, plus osłona chroniąca przed wodą i kurzem. W zestawie było również praktyczne etui...

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa