Kabel ładujący do samochodów elektrycznych - Mennekes Typ 2 22 kW 3 x 32 A 10 m

Nadstandardowy i premium kabel do ładowania Mennekes Type 2, maksymalna moc ładowania do 22 kW 3 x 32 A, obsługa ładowania jednofazowego, dwufazowego i trójfazowego, kompatybilny z każdym EV i PHEV, średnica przewodów do 5 x 6 mm, wodoodporny z certyfikatem IP55, srebrne okucia złączy, miedź beztlenowa z certyfikatem TUV, bez przegrzewania i eliminacja strat, wytrzymały materiał TPU, certyfikaty UE CE i ROHS, ochronne zatyczki złączy, w zestawie podróżne i ochronne etui na zamek, długość 10 m, waga 5,9 kg

Dostępność Tymczasowo wyprzedane – spodziewamy się dostawy za 3 – 7 dni
Opcje dostawy
Kod: 3PHASE-22KW32A-10M-EU
zł999 zł812,20 bez VAT
Kabel ładujący do samochodów elektrycznych - Mennekes Typ 2 22 kW 3 x 32 A 10 m
Dostawa następnego dnia
Dostawa następnego dnia
w dowolne miejsce
Ponad 17 000 punktów odbioru
Ponad 17 000 punktów odbioru
w całej Polsce
Gwarancja dostawy
Gwarancja dostawy
nienaruszonego produktu

Do każdego samochodu elektrycznego lub hybrydy plug-in potrzebujesz solidnego kabla do ładowania, którym naładujesz baterię szybko, łatwo i przede wszystkim bezpiecznie — w każdych warunkach i przy każdej pogodzie. Dlatego nie powinno Ci zabraknąć tego ponadstandardowo jakościowego trójfazowego kabla Type 2 o maksymalnej mocy ładowania do 22 kW (3 × 32 A) i długości 10 metrów. Naładujesz nim aż 99% kompatybilnych samochodów elektrycznych i hybryd plug-in, w tym tak znane marki jak Škoda, Hyundai, Kia, Audi, Mercedes-Benz, BMW, Porsche, Opel, Peugeot, VW, Renault, Dacia, Seat, Smart, Fiat, Cupra, Citroën, BYD i inne. Dzięki swojej solidności i precyzyjnemu wykonaniu zapewnia pierwszorzędne ładowanie, gdziekolwiek jesteś — także w ulewie czy mrozie. Wyjątkowo wytrzymały i sztywny materiał TPU gwarantuje ponadprzeciętnie długą żywotność. Materiały premium, takie jak srebro czy miedź beztlenowa, dbają o szybkie i stabilne ładowanie na zewnątrz, w garażu i w trasie. Kabel ma osłony bezpieczeństwa, które chronią złącza przed niepożądanym zabrudzeniem lub uszkodzeniem samego kabla i pojazdu.

Bezpieczny i ponadstandardowo jakościowy

Oba końce kabla do ładowania mają otwory z możliwością blokady, które podczas ładowania zabezpiecza zapadka blokująca, aby nieupoważniona osoba nie mogła odłączyć przewodu od samochodu. Dzięki wyjątkowo odpornej powłoce można ładować auto nie tylko w domu czy garażu, ale także przy dowolnej publicznej stacji ładowania, np. ČEZ, PRE, E.ON i innych. Zastosowanie materiałów pierwszej klasy zapewnia długowieczność i odporność również na niekorzystne warunki pogodowe czy ewentualny wandalizm. W zestawie znajduje się także praktyczna, podróżna, przenośna torba ochronna na zamek, która doskonale chroni kabel przed splątaniem lub załamaniem. Dzięki temu przewód będzie zawsze czysty, pod ręką i nie będzie nieprzyjemnie rezonował w pojeździe podczas jazdy.

Jakość naprawdę ma znaczenie

Producenci samochodów elektrycznych często dołączają kable o niskiej jakości i z niewystarczającym przekrojem żył, co może prowadzić do przegrzewania i w konsekwencji skrócenia żywotności, a w skrajnych przypadkach nawet do uszkodzeń. W trosce o koszty kierowcy spotykają się także z tym, że producent co prawda dołączył lub sprzedał kabel, ale o nieodpowiedniej długości, która również jest kluczowa. Zbyt krótki przewód to ryzyko, że nie dosięgnie od stacji ładowania lub wallboxa — co może skończyć się nawet wezwaniem lawety.

Jaki kabel do ładowania wybrać?

Kable do ładowania dzielą się na kilka grup. Liczy się typ złącza, maksymalna moc ładowania i długość. W UE 99% samochodów elektrycznych i hybryd plug-in używa złącza Mennekes Type 2. Należą do nich wszystkie znane marki: Škoda, Kia, Hyundai, Mercedes, BMW, Tesla, Audi, Porsche, Renault, Peugeot, Smart, Fiat, Jeep, Citroën, Dacia, BYD i inne. Masz takie złącze? Świetnie — nie potrzebujesz żadnych przejściówek ani łączników.

Czy moc ładowania też ma znaczenie?

Tak i nie. Przed zakupem sprawdź, jaką maksymalną moc ładowania obsługuje Twój pojazd. Może to być 3,7 kW w przypadku starszych aut, 6,6–7,4 kW w hybrydach plug-in, 11 kW w typowych EV i nowoczesnych PHEV lub nawet 22 kW w najnowszych modelach. Dobra wiadomość jest taka, że jeśli kupisz mocniejszy kabel, możesz z niego korzystać także przy niższych mocach. Np. kabel 22 kW bez problemu obsłuży 1,3 kW, 7,4 kW czy 11 kW. Uwaga! W drugą stronę to nie działa. Jeśli kupisz kabel 11 kW, nie przyspieszy on ładowania ponad 11 kW. Dlatego polecamy kabel Type 2 o mocy do 22 kW — jest odpowiednio przewymiarowany, bardzo solidny i działa niezawodnie w każdych warunkach.

Czy „mniej” bywa „więcej” w kablach?

Nie w tym przypadku. Z perspektywy długoterminowej i finansowej warto wybrać kabel o wyższych parametrach. Dlatego rekomendujemy kabel 22 kW. Różnica w cenie bywa niewielka, za to różnica w jakości jest ogromna. Jest bardziej wytrzymały, bezpieczniejszy i nie przegrzewa się podczas pracy. Kabla nie kupuje się na jeden sezon ani do jednego auta. Przy prawidłowym użytkowaniu posłuży bardzo długo. Nie ma się w nim co zepsuć, a jeśli w przyszłości kupisz auto z większą mocą AC, nie będziesz musiał wymieniać przewodu.

Kluczowe parametry i cechy

  • Ponadstandardowo jakościowy i wytrzymały kabel do ładowania dla EV i hybryd plug-in
  • Srebrne okucia złączy
  • Gumowe osłony ochronne po obu stronach złączy
  • Miedź beztlenowa z certyfikatem TÜV i ograniczeniem strat bez przegrzewania
  • Ekstra grube żyły do 2,5 mm
  • Typ złączy: Type 2 Mennekes
  • Wytrzymały TPU, wodoodporność IP55
  • Zgodny z 99% producentów: Kia, Hyundai, Škoda, BMW, Mercedes, Audi, Renault, Tesla, Citroën, Smart, Fiat, Jeep, Peugeot i inne
  • Ładowanie trójfazowe: tak
  • Ładowanie jednofazowe: tak
  • Minimalna moc ładowania: 1,3 kW / 6 A
  • Maks. moc w standardowym trybie trójfazowym: 22 kW (3 × 32 A)
  • Maks. moc w jednofazie: 7,4 kW / 32 A
  • Maks. moc w dwufazie: 14,8 kW (2 × 32 A)
  • Maksymalne napięcie: do 400 V
  • Odporność na mróz, słońce, wodę i kurz
  • Normy i certyfikaty: 2014/35/EU (LVD) | 2011/65/EU (RoHS) | EN 50620:2017 | EN 62196-1:2014 | EN 62196-2:2017 | certyfikat CE
  • W zestawie praktyczna torba podróżna/ochronna na zamek
  • Kolor: czarny / niebieski
  • Waga: 5,9 kg
  • Długość: 10 m

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Czy ten kabel jest kompatybilny z inteligentnym wallboxem Go-e, który sprzedajecie?

Tak, kabel jest w pełni zgodny ze wszystkimi wallboxami, w tym z oferowanymi przez nas urządzeniami Go-e Charger Gemini Flex.


Piszecie, że kabel obsługuje do 22 kW, ale mój samochód ma tylko 11 kW. Czy to problem? Będzie działać?

To nie problem — wręcz przeciwnie. Ekonomicznie opłaca się mieć mocniejszy kabel: jest bardziej solidny, dłużej posłuży, a gdy w przyszłości zmienisz auto na model z szybszym ładowaniem AC, przewód zostaje i dalej działa — bez dodatkowych inwestycji.


Czy mogę ładować w deszczu?

Tak, kabel ma klasę IP55, więc bezpiecznie naładujesz auto także podczas deszczu.


Czy długość kabla wpływa na szybkość ładowania?

Nie — prędkość ładowania jest taka sama dla wszystkich długości naszych przewodów.


Co znaczy, że kabel jest trójfazowy?

Jeśli Twój samochód obsługuje ładowanie trzema fazami, prąd rozkłada się równomiernie na 3 fazy / trzy grube żyły, co zmniejsza obciążenie, przyspiesza i usprawnia ładowanie.


A co jeśli mój EV nie obsługuje ładowania trójfazowego?

To nic — są pojazdy obsługujące tylko jedną lub dwie fazy. Kabel jest z nimi w pełni kompatybilny i polecany także do takiego ładowania.


Ile kW można ładować minimalnie i maksymalnie na jednej fazie?

Minimum to 1,3 kW, maksimum 7,4 kW.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Kable do ładowania
Gwarancja: 2 lata
Waga: 5.2 kg

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa